FAQ

Czy muszę się rejestrować w sklepie?

Zamówienie w sklepie www.bibees.pl możesz złożyć bez rejestracji. Warto jednak założyć konto gdyż tylko wtedy otrzymasz dostęp do historii swoich zamówień, możesz śledzić status swojego zamówienia, a co najważniejsze każdy Twój zakup przybliża Cię do kolejnych progów rabatowych w programie lojalnościowym.

 

Jak jest czas realizacji mojego zamówienia?

Zamówione artykuły dostarczamy w sposób wskazany przez Ciebie w momencie składania zamówienia. Przesyłkę wysyłamy w 48 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia.

Ważne! Płatność przelewem może wydłużyć czas realizacji zamówienia. Jeżeli chcesz mieć pewność, że przesyłka dojdzie na czas zalecamy dokonania płatności korzystając z szybkich płatności Dotpay, PayPal lub płatności przy odbiorze. 

 

Jaki jest koszt dostawy mojego zamówienia?

Koszt dostawy produktów jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu płatności.

  • Dla wszystkich zamówień o wartości większej niż 150  zł – dostawa jest BEZPŁATNA – jest to oferta promocyjna, obowiązująca do odwołania.
  • Dla wszystkich zamówień o wartości poniżej 150 zł koszt dostawy wynosi 14 zł.     
  • W przypadku płatności za pobraniem do kosztu dostawy doliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 3 zł.

 

W jaki sposób są wysyłane zamówienia?

Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GEIS Logistic. Czas dostawy wynosi maksymalnie 48 godziny (2 dni robocze robocze). Odbiór paczki należy pokwitować u kuriera (na piśmie lub w formie elektronicznej). W przypadku nieobecności odbiorcy, kurier pozostawia awizo z określonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki. Możesz również odebrać paczkę osobiście z centrali firmy kurierskiej, której adres znajdziesz na druku awizo. Okres przetrzymywania przesyłki awizowanej w centrali kurierskiej wynosi 7 dni roboczych, licząc od drugiej próby doręczenia.Po upływie tego okresu oraz braku odpowiedzi od odbiorcy, kurier zwraca do nas przesyłkę.

Zamówienia wysyłamy tylko na terenie Polski.

 

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie?

W BIBEES.PL masz do wyboru następujące formy płatności:

Przy odbiorze (za pobraniem): za zamówioną paczkę zapłacisz gotówką kurierowi przy odbiorze. Przy wyborze tego sposobu płatności pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 3 zł.

Przedpłata na konto: po potwierdzeniu zamówienia, otrzymasz na adres mailowy numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym BIBEES.PL, zamówienie zostanie przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
Nie wysyłamy zamówień na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu.

Za pomocą szybkich płatności Dotpay: przy wyborze tej formie płatności, wpłaty za zamówienie należy dokonać w trakcie składania zamówienia. Po złożeniu zamówienia oraz dokonaniu płatności otrzymasz jej potwierdzenie. W momencie potwierdzenia płatności w systemie przez Dotpay zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania paczki do wysyłki.

 

Otrzymałem błędną fakturę lub chcę otrzymać duplikat faktury.

Jeśli otrzymałeś fakturę z błędnymi danymi lub chcesz otrzymać duplikat faktury, skontaktuj się z nami mailowo sklep@bibees.pl lub zadzwoń pod nr infolinii (022) 244-29-18.

 

Jak mogę zwrócić zamówiony towar?

Szczegóły zwrotu towaru określa §7 Regulaminu Sklepu BIBEES.PL. W regulaminie znajduje się również wzór odstpienia od umowy, z którego moga Państwo skorzystać. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.